Pomáhám podnikatelům tvořit profesionální weby, které dokonale naplňují potřeby návštěvníků a ve dne v noci prodávají. Zjistěte o mně více.

Facebook pixel a jeho implementace do webu

Abyste mohli sledovat, jak se daří vaší reklamě na Facebooku, je potřeba ji vyhodnocovat. K tomu skvěle poslouží tzv. sledování konverzí. Základem pro sledování konverzí na Facebooku je přitom Facebook pixel, nástroj, který si dnes nastavíme a propojíme s webem.

Jak vytvořit Facebook pixel

  • V horním modrém panelu Facebooku po pravé straně vedle nápovědy klikněte na ikonku trojúhelníku a v místní nabídce vyberte možnost Spravovat reklamy.
  • Ve správci reklam pak v horním menu vyberte položku Pixely (pokud tuto položku neuvidíte rovnou v nabídce, pak nejprve klikněte na tlačítko Všechny nástroje).
  • Klikněte na tlačítko Vytvořit pixel, vložte jeho název, potvrďte souhlas s podmínkami a kliknutím na Vytvořit pixel vše uložte.
    Pro jeden účet můžete mít maximálně jeden Facebook pixel.
    Název pixelu můžete v případě potřeby později změnit.

Implementace pixelu do webu

  • Ve správci reklam přejděte na kartu Pixely.
  • Pod záložkou Akce vyberte možnost Zobrazit kód pixelu.
  • V části Instalace základního kódu pixelu označte vygenerovaný kód a pomocí Ctrl + C (Cmd + C pro Mac) ho zkopírujte do schránky.
  • Nyní se přihlaste do svého webu a vložte vygenerovaný kód do oddílu záhlaví před značku </head>. Většina moderních nástrojů pro web má pro vložení tohoto typu kódů přizpůsobené nastavení, kde stačí kód jednoduše vložit.
    Tip: Pokud máte svůj web vytvořený v Miowebu, kód pixelu jednoduše vložíte v sekci Nastavení / Základní nastavení webu / Kódy / Skripty v hlavičce a tím je vše hotovo.

Kontrola Facebook pixelu

  • Jakmile máte kód pro Facebook pixel implementován, je třeba provést kontrolu, zda je implementace provedena správně.
  • Vyčkejte asi hodinu a poté ve správci reklam přejděte znovu na kartu Pixely. Pokud je vše v pořádku, vpravo nahoře u názvu pixelu uvidíte zelený puntík signalizující, že je pixel aktivní. Pak je vše v pořádku a máte hotovo.
  • Tip: Pro více možností sledování aktivity Facebook pixelu na webu můžete využít také rozšíření Facebook Pixel Helper, který je k dispozici např. pro Google Chrome.

Pomáhám podnikatelům tvořit profesionální weby, které dokonale naplňují potřeby návštěvníků a ve dne v noci prodávají.

Odebírejte novinky

Klikněte na tlačítko a vložte svůj e-mail. Jakmile tady bude něco nového, budete o tom vědět mezi prvními.

Komentáře

Přidat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Vaše osobní údaje budou použity pouze pro účely zpracování tohoto komentáře. Zásady zpracování osobních údajů.