Pomáhám podnikatelům tvořit profesionální weby, které dokonale naplňují potřeby návštěvníků a ve dne v noci prodávají. Zjistěte o mně více.
Web, který umí automatizovaně komunikovat se svými návštěvníky, toho dokáže mnohem více, než web, který jen nabízí nějaký produkt nebo službu. První krok tady musí udělat web. Jakmile návštěvník přijde, musí umět říci si o kontakt. Tím je ve většině případů emailová adresa, případně jméno.
Statistiky ukazují, že většina lidí nakupuje při pátém kontaktu. V praxi to znamená, že jen malá část lidí přijde poprvé na váš web a hned si něco objedná.
Pokud si tedy web hned při první návštěvě neřekne o kontakt, návštěvník odejde a ve většině případů už se nikdy nevrátí. Až pro něj nastane správná chvíle, nejspíš si to samé co nabízíte vy, koupí u vaší konkurence.
Naopak když kontakt získáte, je poměrně velká šance, že jste návštěvníka zaujali, a že si od vás dříve nebo později něco koupí.
Audio verze
Se získaným kontaktem můžete pracovat mnoha způsoby. Nejpoužívanějším z nich je newsletter. Nemyslím tím ale každodenní zasílání otravných nabídek.
V jednom ze svých minulých článků jsem se s vámi podělil o to, jak psát úspěšný blog. Právě vaše blogové příspěvky a kontakty na návštěvníky jsou ideální kombinací, díky které na vás lidé po první návštěvě webu nezapomenou.
Návštěvníkům webu nemusíte nic nutit. Jednou za čas jim jednoduše pošlete odkaz na nový zajímavý příspěvek, který jste zrovna dali na blog. Nebo jim řeknete, co je u vás nového. Tím se budete neustále držet v jejich povědomí. A pokud jednou za čas výjimečně mezi emaily zamícháte nějakou tu nabídku, určitě se na vás nikdo zlobit nebude.
A teď se držte. Vzpomínáte si, jak jsem v úvodu článku psal něco o tom, že lidé nejčastěji nakupují při pátém kontaktu? Mám pro vás výbornou zprávu.
Představte si, že vám návštěvník webu při první návštěvě poskytne svůj kontakt a bude existovat nástroj, který mu automaticky poděkuje a přidá nějaký zajímavý bonus navíc v podobě ebooku, videa, případové studie nebo čehokoliv dalšího, co na svém webu nemáte jinak k mání.
Představte si, že se tento nástroj za tři dny sám návštěvníka zeptá, jak se mu váš dárek líbil. Za další tři dny mu pošle něco navíc, nějaký bonus a překvapení. Za dva týdny pošle odkaz na vaše nejlepší blogové příspěvky. A při pátém kontaktu mu nabídne váš produkt nebo službu.
Je velká pravděpodobnost, že v tu chvíli už návštěvník ví, že to s ním myslíte dobře a že je pro vás jeho spokojenost na prvním místě. To znamená, že vám důvěřuje. Tomu říkáme cesta zákazníka.
ZDARMA - NÁVOD JAK UDĚLAT WEB
Abyste měli vlastní web, nemusíte být grafik ani programátor. S tímto návodem to zvládnete třeba za jedno odpoledne úplně sami. Vyzkoušejte si, jak je to snadné.
Už je vám jasné, proč je důležité web naučit říkat si o kontakt? Myslím že ano. Ještě vám ale prozradím, jak ten kontakt získat, jak si o něj říct. Trochu jsem to nakousl před chvílí.
Aby byl návštěvník ochoten vám svůj kontakt dát, musíte mu výměnou za něj nabídnout něco opravdu hodnotného. Říkáme tomu magnet. Zkuste se zamyslet nad tím, co by mohlo být vaším magnetem. V každém oboru se dá něco vymyslet.
Mám pro vás několik tipů:
Věřím, že se vám tento článek líbil a že v něm popsané know-how začnete postupně zapracovávat do svého podnikání. Z vlastní dlouholeté zkušenosti v oblasti tvorby webů a online marketingu vím, že to opravdu funguje.
Používejte chytré nástroje pro vlastní internetové stránky, online marketing i fakturaci.
Pokud hledáte pomoc odborníků a nechcete na to být sami, kontaktujte nás a rádi s vámi navážeme spolupráci. Naše práce nás baví. Děkuji za pozornost.
Odebírejte novinky
Klikněte na tlačítko a vložte svůj e-mail. Jakmile tady bude něco nového, budete o tom vědět mezi prvními.