Pomáhám podnikatelům tvořit profesionální weby, které dokonale naplňují potřeby návštěvníků a ve dne v noci prodávají. Zjistěte o mně více.
Abyste při každém vytváření reklamy na Facebooku nemuseli znovu a znovu nastavovat okruhy uživatelů, umožňuje je správce reklam pohodlně přednastavit. Můžete si tak předem připravit okruhy uživatelů podle toho, na kterou skupinu potenciálních zákazníků chcete cílit. Nebo si naopak můžete vytvořit okruhy uživatelů, které chcete u reklam vyloučit.
Prvním případem, pro který budete pravděpodobně chystat okruh uživatelů, je váš ideální zákazník. Často se také označuje jako Avatar. Facebooku jednoduše řeknete, mezi jakými lidmi má hledat potenciální zákazníky. Rozlišovat přitom můžete oblast, ve které se nachází, jazyk, věk a další demografické údaje, a zejména zájmy.
Dříve nebo později zjistíte, že nemusí být úplně efektivní, zobrazovat reklamu těm stejným lidem pořád dokola. Nebo ano, ale pokud na reklamu zareagují a prokliknou se na váš web, tak tam mají dvě možnosti. Buď provedou konverzi, nebo odejdou. Pokud odejdou, nemá moc smysl těmto lidem dále zobrazovat stejnou reklamu. A právě k tomu se využívají okruhy uživatelů, kam spadají návštěvníci webu.
Návštěvníkům webu, kteří se na web dostali skrze reklamu na Facebooku a neprovedli přitom konverzi, můžete zobrazovat trochu jinou reklamu a pokusit se je tak získat zpět. Říká se tomu remarketing.
Dříve, než se pustíte do nastavení vlastního okruhu uživatelů, si na svůj web implementujte Facebook pixel. Jak ho vytvořit a implementovat do webu, jsem psal ve svém minulém článku.
Odebírejte novinky
Klikněte na tlačítko a vložte svůj e-mail. Jakmile tady bude něco nového, budete o tom vědět mezi prvními.