Pomáhám podnikatelům tvořit profesionální weby, které dokonale naplňují potřeby návštěvníků a ve dne v noci prodávají. Zjistěte o mně více.
Abyste za své reklamy na Facebooku neutráceli zbytečně mnoho peněz, je potřeba je jednou za pár dní vyhodnotit. Právě k tomu slouží konverze.
Konverze je akce, kterou chcete, aby návštěvník webu udělal poté, co se na něj dostane třeba právě z reklamy. Konverzí může být například stažení ebooku, registrace k odběru blogových článků, a samozřejmě také objednávka.
A jak takovou konverzi nastavit, se podíváme v tomto článku.
Díky sledování konverzí získáte důležitá data, která použijete při následném vyhodnocení a optimalizaci reklamy. A jak takové vyhodnocení a optimalizaci provést, se podíváme v příštím článku.
Odebírejte novinky
Klikněte na tlačítko a vložte svůj e-mail. Jakmile tady bude něco nového, budete o tom vědět mezi prvními.