Pomáhám podnikatelům tvořit profesionální weby, které dokonale naplňují potřeby návštěvníků a ve dne v noci prodávají. Zjistěte o mně více.
Když už jsme si v minulém článku založili vlastní firemní stránku na Facebooku, je potřeba si také říci, jaký typ obsahu můžete na Facebooku sdílet a přivádět tak skrze něj návštěvníky na svůj web. Důležité je vědět, jak často sdílet a jak vše automatizovat, abyste nemuseli každý den Facebook zapínat a dělat to ručně. A na toto všechno se dnes podíváme.
Jak už víte, mít na webu blog, na kterém publikujete příspěvky ze svého oboru podnikání, je jedním z nejdůležitějších předpokladů úspěšného webu. A Facebook je skvělým pomocníkem, kterým své příspěvky můžete sdílet do světa.
V první řadě tak můžete sdílet právě blogové příspěvky. Pokud máte svůj web postavený v Miowebu, můžete si přímo při editaci příspěvku zvolit tzv. Facebook atributy. Vyplníte tedy titulek příspěvku pro Facebook, krátký popis, o čem příspěvek je a nahrajete náhledový obrázek.
Na Facebooku už pak jednoduše vložíte odkaz na svůj příspěvek a vše ostatní včetně obrázku se načte automaticky.
Druhým typem obsahu, který můžete na Facebooku sdílet, jsou zajímavé obrázky s textem a odkazem na stránku vašeho webu, na které máte umístěn svůj magnet, tedy něco hodnotného, co lidem poskytujete zdarma výměnou za kontakt (typicky ebook, video, sleva, konzultace…).
Stačí vymyslet poutavý text, k němu najdete odpovídající obrázek (třeba na pixabay.com) a následně v grafickém programu text umístíte do obrázku, aby vše hezky vypadalo. Pro editaci obrázků můžete použít například oblíbený editor canva.com.
Jakmile budete mít obrázek připravený, můžete ho sdílet na své Facebookové stránce s tím, že do poznámky uvedete pár slov o tom, co lidé díky magnetu získají a nezapomenete připojit odkaz na stránku s magnetem.
Když už jsme u těch obrázků, tak úplně stejným způsobem můžete sdílet odkazy na své blogové články.
Z článku třeba vyberete nějakou zajímavou větu, umístíte ji do obrázku a ten společně s několika úvodními slovy můžete krásně sdílet.
Další možností je sdílet příspěvky jiného webu, které odpovídají vašemu zaměření. Opět stačí většinou vložit odkaz, dopsat pár slov o tom, co se lidé na stránce dozví a pokud máte provizní odkaz, můžete vložit i ten.
7 TIPŮ, ABY VÁM WEB VYDĚLÁVAL
Příručka pro podnikatele, kteří nemají web, nebo jim ten stávající nefunguje. 7 oblastí, které většina podnikatelů podceňuje, dělá je špatně nebo dokonce vůbec.
Faktem je, že na Facebooku se v průběhu dne všechno rychle mění. Pokud teď něco sdílíte, za pár hodin už to může být hluboko pod dalším sdíleným obsahem na Facebookové timeline.
Je proto důležité snažit se být vidět. Svůj obsah tak doporučuji sdílet ideálně každý den. Někdo dokonce sdílí i několikrát denně.
Abyste lépe udrželi pozornost na své příspěvky, můžete k tomu na Facebooku využít placené propagace. Teď vás tedy nalákám na další článek, ve kterém vám řeknu o tom, jak jednoduše propagovat díky placené reklamě. Ale to až příště 🙂
Naštěstí není nutné, abyste každý den ráno zapínali Facebook a všechno dělali ručně. I na Facebooku je možné využít automatizace. Můžete tak k němu sednout jednou za čas a naplánovat sdílení svého obsahu třeba na měsíc dopředu.
Při vkládání příspěvků na Facebookovou timeline klikněte vedle tlačítka Publikovat na trojúhelníček a zvolte možnost Naplánovat. Pak už jen v kalendáři vyberete požadovaný den, čas a kliknutím na tlačítko Naplánovat vše uložíte.
Jednoduché že?
Pro dnešek je to vše, ale jak už jsem naznačil, příště se podíváme na to, jak své příspěvky na Facebooku jednoduše propagovat díky placené reklamě. Do té doby se mějte krásně.
Chcete se naučit ještě mnohem více? Pak vás zvu na tuto stránku >
Odebírejte novinky
Klikněte na tlačítko a vložte svůj e-mail. Jakmile tady bude něco nového, budete o tom vědět mezi prvními.