Pomáhám podnikatelům tvořit profesionální weby, které dokonale naplňují potřeby návštěvníků a ve dne v noci prodávají. Zjistěte o mně více.
Pokud už na svém webu publikujete hodnotný obsah třeba v podobě blogových článků, ve kterých se snažíte lidem pomáhat v oboru, na který jste expertem, je potřeba tento obsah začít šířit do světa. Jen tak bude možné, aby se k němu dostalo co nejvíce lidí, pro které bude mít užitek. Výměnou za vaší snahu bude důvěra čtenářů, kteří se na vás postupně začnou obracet se žádostí o pomoc v tom, co umíte nejlépe. Začnete si tak budovat svou vlastní značku na internetu.
V dnešní době může k šíření kvalitního obsahu skvěle posloužit právě Facebook. A protože se nás klienti často ptají, jak založit firemní stránku na Facebooku, dnes se podíváme na návod, jak na to jednoduše.
Facebook vám ukáže tipy, jak svou stránku posunout vpřed. Prvním z nich je nastavení úvodní fotky. V horní části začněte kliknutím na tlačítko Přidat úvodní fotku. Tu jednoduše nahrajte ze svého počítače.
Aby se fotka správně zobrazila, doporučuji držet se rozměrů 851 x 315 px. Formát může být JPG nebo PNG (pokud máte v obrázku logo a chcete zachovat jeho maximální kvalitu) a velikost v ideálním případě do 100 kB. Pro vytvoření úvodní fotky můžete využít například nástroj Canva.com.
Podobně nastavíte také profilovou fotku. Zde jsou optimální rozměry 170 x 170 px.
Nyní doporučuji postupně projít všechny možnosti, které Facebook umožňuje nastavit přímo z hlavní stránky a vyplnit potřebná nastavení.
Jedná se například o:
7 TIPŮ, ABY VÁM WEB VYDĚLÁVAL
Příručka pro podnikatele, kteří nemají web, nebo jim ten stávající nefunguje. 7 oblastí, které většina podnikatelů podceňuje, dělá je špatně nebo dokonce vůbec.
Pro zobrazení podrobných nastavení klikněte na tlačítko Nastavení v pravé horní části obrazovky. Můžete zde nastavit, kdo uvidí jaké příspěvky, různá omezení (věkové, územní), upozornění apod. Můžete samozřejmě přidat také další správce stránky v případě, kdy budete chtít správu firemního Facebookového profilu svěřit někomu dalšímu. U všech možností samozřejmě najdete popis, k čemu dané nastavení slouží.
Dnes jsme položili základní kameny, abyste mohli začít své znalosti sdílet i s dalšími lidmi, a díky tomu budovat svou značku na internetu.
Příští týden vám prozradím, co a jakým způsobem můžete na Facebooku sdílet, a pak už se dostaneme na očekávané nastavení první jednoduché reklamy.
Odebírejte novinky
Klikněte na tlačítko a vložte svůj e-mail. Jakmile tady bude něco nového, budete o tom vědět mezi prvními.